I detta case undersöker vi djupare hur Ticket Commerce har använts av våra kunder för att nå lysande resultat och bättre förutsättningar för den digitala omställningen efter corona.
Shepherd of Sweden, grundat 1982 är ett lifestyleföretag med egen tillverkning utav fårskinnsprodukter inompremiumsegmentet.
8848 Altitude är en skid- och outdooråterförsäljare som attraherar alla sorters sportutövare och friluftsentusiaster.
Klädmärket för kvinnor som gillar hållbart mode, Twist & Tango, har sedan lång tid tillbaka satsat på fysiska butiker och personliga möten. Tills 2018, då ledningen bestämde sig för att inspiration och toppservice behövdes i samma utsträckning digitalt.
Flattered tillverkar skor av hög kvalitet, vilket har lett till en snabb tillväxtresa sedan starten 2013. För att stärka sitt kundfokus och dessutom kunna möjliggöra en större expansion eftersökte företaget en modern e-handel som utgick från en Digital First Strategi.
Bergans of Norway är en norsk
friluftsgigant som har funnits i över 100 år. Läs hos hur de nådde nya höjder inom konvertering, teknisk frihet, och lysande varumärkesupplevelse.
E-handelsföretaget 24.se har gått från ett i början på 2000-talet projekt på Tradera till storskalig e-handel som omsätter över 100 miljoner per år.
Norrgavel säljer premiumprodukter, vilket generellt sett är svårare att sälja digitalt. En stor utmaning var därför att se till så att online-utbudet inte hamnade i skuggan av butikerna.