Cross-border Talks - I en serie om tre | Jetshop Commerce

Cross-border Talks – I en serie om tre

Online försäljningen ökar kraftigt och utvecklingen går fort. Vill du veta vad som krävs för att lyckas med din försäljning utomlands? Då ska du hänga med på våra digitala runda-bords samtal. 

I en serie om tre webinar fokuserar vi på tre nyckelområden som tillsammans ger dig förutsättningarna för att växa med nya internationella kunder. 

#1 Hur ska du tänka i valet av ny marknad?

Medverkar från Jetshop:
Maria Gustavsson, Head of E-commerce Strategy
Johan Trägårdh, E-commerce Strategy Manager

#2 Vad är viktigt att lokalanpassa?

Medverkar från Jetshop:
Maria Gustavsson, Head of E-commerce Strategy
Johan Trägårdh, E-commerce Strategy Manager

#3 Vad är första stegen för att komma igång på en ny marknad?

Medverkar från Jetshop:
Maria Gustavsson, Head of E-commerce Strategy
Kristofer Hillhammar, COO/CPO

Om Maria Gustavsson

Maria är ansvarig för E-commerce Strategy Teamet på Jetshop som dagligen hjälper e-handlare med deras e-handelsstrategier och att öka deras omsättning. Maria är idag e-handelsstrateg för många starka retailers och brands som Scorett och Hööks. 

Hon har de senaste åtta åren haft strategiska roller inom e-handel med fokus på marknadsföring och försäljning inom bla Qliro Group och Nestlé.

Om Johan Trägårdh

Johan är E-commerce Strategy Manager på Jetshop. Han jobbar strategisk med att hjälpa våra kunder att driva deras e-handel och öka omsättningen online. 

Johan har en bakgrund inom retail både fysiskt och digitalt. Han har sedan tre år jobbat på Jetshop med kunder som Sail Racing, Twist and Tango och Shepherd of Sweden.

Om Kristofer Hillhammar

Kristofer är som COO/CPO operativt ansvarig på Jetshop. Med gediget e-handelsintresse har han alltid koll på det senaste trenderna inom e-handel och brinner för digital affärsutveckling. Som e-handelsexpert har han full koll på vad du bör tänka på när du satsar på e-handel och internationellt.

Hur kan vi hjälpa dig?